Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

T.C. Niğde Valiliği
T.C. Niğde Valiliği
T.C. Niğde Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Görev Yapmış Valilerimiz Valilik Birimleri Mevzuat İl Protokol Listesi Kurumsal Kimlik Tarihçe İmza Yetkileri Yönergesi
  • NİĞDE
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Validen Haberler Haberler Duyurular
  • İLETİŞİM
°C
17
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Cahit ÇELİK
      • Vali Yardımcıları
        • Ahmet ARIK
        • Ahmet YILDIZ
        • Mutlu ALMALI
        • Resul ÖZDEMİR
      • Kaymakamlar
        • Mehmet YAVUZ
        • Yunus KÖSE
        • Hasan İnanç GÖKÇAYIR
        • Batuhan SARIOĞLU
        • Abdulhamit BAĞIŞ
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Valilik Birimleri
      • Enerji Yönetim Birimi
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Planlama Ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Kimlik
    • Tarihçe
    • İmza Yetkileri Yönergesi
  • NİĞDE
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Validen Haberler
    • Haberler
    • Duyurular
  • İLETİŞİM
 

İl Genel Meclisi'nin Kasım ayı son toplantısı Valimiz Sayın Cahit ÇELİK başkanlığında düzenlendi.

20.11.2024

Valimiz Sayın Cahit ÇELİK, İl Özel İdaresi 2025 Yılı bütçesinin karara bağlandığı İl Genel Meclisinin kasım ayı son toplantısına katıldı. Toplantının açılış konuşmasını yapan Valimiz Sayın Cahit ÇELİK, 2025 Yılı için kabul edilen 900 Milyon lira tutarındaki bütçenin ilimiz ve ülkemiz için hayırlı olmasını temenni etti.

Yapılan yoğun bir mesai sonrasında oybirliği ile alınan kararların İl Genel Meclisindeki uyumun bir göstergesi olduğuna değinen Valimiz Sayın Cahit ÇELİK, İl Özel İdaresinin 2025 Yılı bütçesinin yaklaşık %67,50 ‘si yatırıma ayrıldığı vurgusunu yaptı.

Valimiz Sayın Cahit ÇELİK, İl Özel İdare çalışmalarına’da değindiği konuşmasında şunları söyledi;

“Kasım ayı, 2025 mali yılı bütçe görüşmelerinin son gününde siz meclis üyelerimizle beraber olmaktan duyduğum mutluluğu ifade etmek isterim. İl Genel Meclisimizin yaptığı 20 günlük yoğun bir çalışma sonucunda 2025 yılı bütçemiz 900 milyon TL olarak kabul edilmiştir. Öncelikle yaptığınız bütçe çalışmaları ve idaremizin yaptığı işlerle ilgili olarak bugüne kadar almış olduğunuz kararlardan ve kararların oy birliğiyle alınmasından dolayı başta İl Genel Meclisi Başkanımız olmak üzere siz meclis üyelerimize teşekkür ediyorum.

       İdare ile il genel meclisimiz arasındaki bu uyumlu çalışma, beraberinde hizmetler de başarı getirmiştir.  2025 yılı bütçemizin hayırlı ve güzel hizmetlere vesile olmasını diliyorum.

Niğde İl Özel İdaresi stratejik planına ve performans programına uygun, öz gelirimize dayalı hazırladığımız 900 milyon TL bütçemizde Ahiler Kalkınma Ajansı, Konya Ovası Projesi Başkanlığı ve KÖYDES gibi dış kaynaklardan proje karşılığı aldığımız ödenekler yer almamaktadır.

        Bütçemizin gider bazında dağılımına baktığımızda;

        Cari Giderlerine 290 milyon TL,

        Yatırım giderlerine 610 milyon TL ayrılmıştır.

        Buna göre Bütçemizin yüzde %67,50‘si yatırıma ayrılmıştır.

         2025 Mali yılı bütçemizde;

        Eğitim Hizmetleri için 80 milyon TL,

       Yol Hizmetleri için 107 milyon 840 bin TL,

       Köylerin İçme Suyu ve Kanalizasyon Yapım Onarım Hizmetleri için 80 milyon TL,

       Tarım Hizmetleri için 16 milyon 250 bin TL ödenek ayrılmıştır.

       Akaryakıt, Doğalgaz, Elektrik, iş makinesi alımı ve onarımı için, 183 milyon TL.

      Kültür Hizmetleri için 21 milyon TL,

      Yatırım ve İnşaat hizmetleri için, 64 milyon TL, ödenek tahsis edilmiştir.

      2024 yılında 430 milyon TL olan bütçemiz ile İl Özel İdaremiz bugüne kadar borçlanma yapmadan imkanlar ölçüsünde birçok hizmetler vermiştir.

        Yaptığımız bazı hizmetlere değinecek olursak;

        YOL VE ULAŞIM SEKTÖRÜ:

  • Bütün köylerimize ulaşım asfalt yol ile sağlanmaktadır.
  • 85 adet köy girişi ulaşımı sıcak asfalt kaplama ile sağlanmaktadır.
  • 2024 yılında idaremizin yaptığı hizmetler:
  • 235 km sathi kaplama, 65 km bitümlü sıcak asfalt kaplama yapılmış olup, sıcak asfalt devam etmektedir.
  • Harcamaların 59.878.364,00 TL‘si KÖYDES ödeneği ile karşılanmıştır.

        İÇME SUYU VE KANALİZASYON HİZMETLERİ SEKTÖRÜ:

  • Bütün köylerimizin şebekeli içme suyu hattı mevcuttur.
  • İçme suyu yetersiz köyümüz bulunmamaktadır. Ancak Çifteköy ve Ünlüyaka köylerimizin içme suyu yetersizdir.
  • Ünlüyaka ve Çifteköy köyleri arasında içme suyu sorunu mahkemeye taşınmış ve mahkeme süreci devam etmektedir. Çifteköy  köyümüzün ihtiyacı sondaj kuyusu ve GES yapılmak sureti ile giderilmiştir. Ünlüyaka köyünde de drenaj yenileme ve ilave drenaj çalışması yapılmış ancak mevsimin kurak geçmesi ile yeterli su miktarına ulaşılamamıştır.
  • 131 köyümüzde toplam 193 adet içme suyu deposu bulunmaktadır.
  • Köylerimizde içme suyu ve kanalizasyon bakım ve onarımları idaremiz teknik ekipleri tarafından 7/24 esaslı hizmet verilmektedir. Yine köylerimizde bulunan içme suyu elektrik arızaları ile klorlama hizmetleri idaremiz ekiplerince verilmektedir.

           2024 yılında idaremizin yaptığı hizmetler:

  • Köylerimize 10 adet projede içme suyu ve kanalizasyon tesisi yapılmış olup, 40.232.084TL harcama yapılmıştır. Yine Altunhisar Uluören Akçaören köylerine (ortak içme suyu kuyusu) GES yapılmıştır. Ayrıca Ulukışla Karacaören ve Çamardı Beyazkışlakçı ile Çardacık köylerine İlave GES yapılmıştır.
  • İçme suyu yetersiz olan ya da kuraklığa bağlı olarak kuyuda su bitmesi sonucunda Merkez Yeşilova, Çayırlı, Kırkpınar, Dikilitaş Bor Gökbez ve Badak köyleri ile Çiftlik Kitreli, Ulukışla Ovacık, Hüsniye, Çifteköy köylerine sondaj kuyusu açılmıştır.

 

        TARIMSAL HİZMETLER SEKTÖRÜ:

  • İdaremiz tarafından yapılan gölet sayımızı 70’e çıkardık.
  • Yerüstü su kaynaklarımızla yapılan 166 adet sulama tesisimiz ile 19.594 ha arazi sulaması ve yeraltı su kaynaklarımızla 59 adet sulama tesisimiz ile 18.657 ha alan arazisi sulaması olmak üzere toplam 225 adet tesisimizle 38.251 ha alan sulanmaktadır.

          2024 yılında idaremizin yaptığı hizmetler:

  • Tarımsal sulama hizmeti (kapalı sistem) alanında 3 adet KOP kapsamında ile 4 adet Özel İdare projeleri olmak üzere toplam 8 adet projeden 7 si tamamlanmış olup 1 adedinin yapımı devam ediyor.
  • Bu projeler ile 364 ha alan sulu tarıma açılmıştır.
  • Bu projeler için 52.800.364 milyon TL harcanacak olup projelere ait 8,050,364,27 milyon TL özel idare bütçesinden,44.750.000   milyon TL KOP kaynaklarından karşılanacaktır.

 

        YATIRIM VE İNŞAAT SEKTÖRÜ:

           2024 Yılında idaremizin yaptığı hizmetler:

  • Köy içi yollarımıza döşenmek üzere 6.300 m2 kilitli parke yapılmıştır. Bu iş için 895.860,00 TL ödeme yapılmıştır.
  • Köylerimizin içme suyu elektrik giderlerine destek olmak amacıyla Aktaş mevkiinde 1 MWA’lık GES yapımı 25 milyon TL’ye ihale edilmiş yapımı tamamlanmıştır.
  • Bor Kaynarca köyümüze mevsimlik tarım işçileri için METİP alanı yapıldı. Bu iş için 6 milyon 828 bin TL ödeme yapılmıştır.
  • İlimiz bucakçayır mevkiine 4 adet toprak Tenis Kortu yapımına başlanmıştır. Bu iş için 5 milyon 214 bin TL ödeme yapılacaktır.

 

        DESTEK HİZMETLERİ SEKTÖRÜ:

  • İdaremiz hizmetlerinde kullanılmak üzere 1 milyon 564 bin 814 litre akaryakıt alımı yapılarak toplam 60 milyon TL harcama yapılmıştır.
  • İdaremiz makine parkımız modernizasyonu kapsamında 7 adet iş makinesi alınarak 81 milyon 880 bin TL harcama yapılmıştır.

İl Genel Meclisimizce tamamlanan bütçe görüşmelerinde kabul edilen 2025 yılı bütçesi ile 2024 yılında da olduğu gibi ilimize tahsis edilecek ödeneklerle beraber kaynaklarımızı zayi etmeden, İl Genel Meclisimizin alacağı kararların uygulanması hususunda büyük başarı sağlayan il özel idaremiz ile birlik ve beraberlik içerisinde halkımıza hizmet götürmeye devam edeceğiz.

Bu hizmetlerin yapılmasında ve idaremize ödenek sağlanması noktasında desteklerini esirgemeyen başta;

Sayın Cumhurbaşkanımıza, sayın milletvekillerimize, birlik beraberlik içinde aldığınız kararlardan dolayı meclis başkanımıza, siz değerli meclis üyelerine ve idaremiz çalışanlarına teşekkür ediyorum.

2025 yılı bütçemizin ilimize hayırlı olmasını ve Niğde ‘ye güzel hizmetler getirmesini diliyorum.” dedi.

 

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

Yukarı Kayabaşı Mahallesi, Sağlık Caddesi Bina No:2 51200- Merkez/Niğde
(0388) 232 51 51
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız